Борка ти поне си умен мъж Не си чупи колата
Известие
Collapse
No announcement yet.
износени малки свещи оказват ли влияние на мошноста на двигателя?
Collapse
X
-
Твърде вероятно е двигателят да не може да работи само с малките свещи, но тяхната работа в комбинация с големите да има някакъв ефект. По-скоро да се пробва как е ситуацията с или без малките свещи.
За да се премахнат малките свещи, просто се изключват първичните намотки на 3 - та и 4 - та бобина.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщениеНакрая ще стигнем всички до извода че няма смисъл да бъзикаме колите сиTHERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТвърде вероятно е двигателят да не може да работи само с малките свещи, но тяхната работа в комбинация с големите да има някакъв ефект. По-скоро да се пробва как е ситуацията с или без малките свещи.
За да се премахнат малките свещи, просто се изключват първичните намотки на 3 - та и 4 - та бобина.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Направих последно извращение с двигателя:
- Откачих захранването на 3-та и 4-та бубина: няма осезаема разлика, освен може би едва доловимо замисляне при форсиране.
- Откачих захранването на 1-ва и 2-ра бубина: при форсиране стана зле, иначе държи гладки оборотите в покой с много леки колапси от време навреме. От ауспуха замириса на суров бензин.
Значи май работят и малките свещи доколкото смогват.
Comment
-
Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщениеНаправих последно извращение с двигателя:
- Откачих захранването на 3-та и 4-та бубина: няма осезаема разлика, освен може би едва доловимо замисляне при форсиране.
- Откачих захранването на 1-ва и 2-ра бубина: при форсиране стана зле, иначе държи гладки оборотите в покой с много леки колапси от време навреме. От ауспуха замириса на суров бензин.
Значи май работят и малките свещи доколкото смогват.
ECU-то записва ли грешка, когато му липсва някоя бобина, като товар?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Лампата не светна в нито един от двата случая, но не съм закачил кабела да видя дали не е записало някоя грешка без да пали чека.
След малко ще погледна.
Comment
-
Здравеите момчета. Карам алфа 147 от 5 години и съм се сблъскал с какво ли не. Искам само да оточня че "малката и голямата" свещ са свързани в двата края на намотката на бобината т.е. веригата е последователна и се затваря ( бобина-Голяма свещ-корпус-малка сещт-кабел-бобина ). Двете свещи палят едновремено и понеже са част от една верига неработата или смотената работа на едната свещ води до неработата или смотена работа и на другата. Няма как едната да пали а другата не, заради последователното си свързване, но една лоша свещ влошава работата и на другата. Затова е излкучително важно и двете свещи да са в добро състояние. Модификацията на двигателя няма значение, в единия случай, свещите на една бобина се споделят от два цилиндъра, в другия само от един.Патентите на фиат и NGK .
http://www.google.com/patent/EP0346295A1?cl=en
https://www.google.com/patents/EP113...ed=0CF8Q6wEwBA
Comment
Comment